blog

WE HELP YOU GET RESULTS FROM YOUR EVENT

Verhoog je winst met 47% door betere interne communicatie*

Zowel franchisegever als franchisenemer spelen een belangrijke rol in het succes van het totale franchisebedrijf. Maar hoe zorgt de franchisegever ervoor dat zijn franchisenemer gemotiveerd blijft om het bedrijf succesvol te maken? Het zijn tenslotte niet alleen het product, de prijs en de plaats die het succes van de formule bepalen. Het zijn de mensen…
Lees meer

Vergroot het rendement

Vergroot het rendement van je evenement met een meetinstrument

Bij een commercieel evenement waar producten of diensten verkocht worden, kun je het rendement uitdrukken in omzet uit directe verkopen minus de kosten. Even simpel gezegd. Bij niet-commerciële evenementen wil je ook graag weten wat de opbrengst is. Zoals bij grote interne corporate meetings, congressen, trainingsevenementen of bijvoorbeeld award ceremonies. Ook hiervoor is een waardevolle…
Lees meer

Opgenomen content in evenementen is goud waard

Iedereen die betrokken is geweest bij de organisatie van een evenement heeft zich waarschijnlijk vooral gericht op de vraag hoe de zaal gevuld kan worden. We weten natuurlijk allemaal dat de inhoud van het programma belangrijker is.  Maar wat gebeurt er ná het werkelijke evenement? De organisatie en uitvoering van een groot evenement is meestal…
Lees meer

Hybride trainingen trekken meer deelnemers en hebben een groot extra omzetpotentieel.

Een hybride training ontstaat door het toevoegen van een online component aan een live training of workshop. Dit is een uitgelezen manier om meer deelnemers aan te trekken en de levensduur van een training of workshop te verlengen. Ook biedt het later beschikbaarstellen van het opgenomen materiaal tegen betaling een significante additionele bron van inkomsten.…
Lees meer

Hoe kun je evenementen hybride maken om meer bezoekers aan te trekken?

Welkom in de wereld van hybride evenementen. Hoewel evenementen of bijeenkomsten zich nog steeds voornamelijk afspelen in daarvoor geschikte fysieke locaties, is er een trend die het speelveld verplaatst naar de wereld buiten de vier muren en bezoekers aantrekt die niet gehinderd worden door afstanden en tijdstippen. De snelle technologische ontwikkeling maakt een nieuwe wijze…
Lees meer

Vier redenen waarom online evenementen de toekomst zijn van netwerken

Online netwerk evenementen zijn eenvoudiger en effectiever dan fysieke evenementen. Lees waarom u dit eens moet uitproberen! Het is geen verrassing dat we, geholpen door de technologische vooruitgang, meer tijd online communiceren dan persoonlijk praten. Zelfs als we offline bezig zijn, houden veel mensen hun smartphone in de gaten. Eenmaal raden wat we met onze…
Lees meer